Hey everyone, long time no see innit. Haha där kommer brittiskan fram, älskar ordet innit haha. Helgen var ahhmazing, hade sjukt kul, summerat i 4 ord, drinks, shots, drinks and drinks. Inget festande, men drinks med en grupp portugieser blev det och en sak jag lärde mig var att de är roliga att hänga med, men de kan för fan inte bestämma sig haha. Vi skulle ut men vi väntade på en av deras kompisar som tydligen visste bra uteställen och ja, ca 2.00 har vi tagit taxi 2 gånger till två olika ställen, inte ett spår av en klubb i närheten, ingen fattar vad som händer alla verka superlugna som att kvällen precis har börjat. Till slut bestämde jag och D oss helt enkelt för att åka hem istället. 
 
Sunny day = funny day! Idag var det vårväder i London, jag passade på att träffa upp roomie på min galet långa håltimme som är från 10.30-15.30. Vi åkte och fixade naglarna. Hade egentligen inte tänkt att fixa mina men eftersom jag precis hade klippt ner dem, men slutade med att lacka dem i alla fall. Hade sjukt kul på salongen! Drev med kineserna som jobbade där, de måste ha drivit med mig på deras språk så mycket som de pratade. Jag satt nämligen och tog selfies och var motsatsen till diskret om det haha. Sedan började jag skoja med dem om att ge oss student rabatt så jag slutade upp med att betala 6 pund för mina naglar :)
 
Efter det åkte vi in till stan och käkade kinesisk street food. Jag älskar det stället, så sjukt gott, men min roomie var väl inte like hype på det. Juste, fick en nära döden upplevelse också när vi hittade en random affär som hade typ grymmaste sneakersen, jordans, limited editions and so on. Det var saftigt pris på dem dock så det är väl bara att drömma vidare.
 
15.30 blev det dags för Marketing lektion, som är en av mina favoritlektioner denna termin och den andra är spanska, resten är meeeh. Har min lilla marketing grupp nu och vi har så kul på lektionerna. Sedan blev det att bege sig hem och träna ett pass Insanity.

Mina och roomies naglar efter
 
Rockade mina grapes idag
 
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback