Helgen var grym! I lördags åkte vi ut på en båtresa i Cesme, en stad lite utanför Izmir som är känd för sin fina strand. And oh boy was it amazing! Vi åkte runt i en supernice båt, med solstolar och DJ och stannade på 3 olika ställen för att bada. Vissa ställen var inte någon riktig strand utan vi hoppade från båten rakt in i havet! Jag som är världens fegis vågade knappt simma på första stranden, men på tredje stället var det #yolo som gällde! Haha hoppade från båten rakt in i havet OCH vilken känsla! Adrenalinkick på hög nivå. Jag tycker det är lite läskigt med vatten och speciellt hav eftersom jag har en för livlig fantasi haha. Men jag gjorde det och för någon annan betyder det säkert inte mycket men för mig betyder det väldigt mycket!
 
Förutom det så hade vi en DJ och bar på båten, så jag och två killar startade typ världens fest! Vi flyttade på solmadrasserna och jag bad DJ:n sätta på lite hiphop ropade på ett par och vi började dansa. Tillslut var alla där och dansade som fan och drack och när vi närmade oss land hade vi värsta festen på gång! Det fanns två andra båtar och vi körde in mellan dem och ALLA stirrade på oss haha. Två personer simmade till och med från deras båt till vår och dansade lite. Sjukt kul var det! I guess the party don't start till I walk iiinnnnn! hahaha,kul att vara partystarter.
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback