Första Mars redan!
 
Tiden flyger förbi och våren är redan på ingång. Skönt, för jag är ingen vintermänniska. I Torsdags åkte jag till Maya direkt efter skolan för one night in Knightsbrigde, för er som inte vet är det Londons lyxigaste område. Jag kände mig verkligen som Dan i Gossip Girl som skulle till Upper East Side för första gången. Vi åt middag och hade tjejsnack, men sen så bestämde vi oss för att möta upp hennes kille och hans kompisar för att röka lite shisha.
Efter det blev det en liten rundtur i hennes killes bil och sen gick vi hem igen. 2 på natten fick vi för oss att twerka haha så vi stod där framför spegeln och försökte på oss det. 
 
I Fredags mötte jag upp Isabelle, som jag inte träffat på typ 4 år! Vi tog en runda på stan, lunchade lite och catchade upp på vad som händer i livet. Sen mötte jag upp Chiedza och vi gick till Salsa night - ett event på skolan och försökte lära oss salsa. Det var första gången jag gick på ett av skolans event, eftersom jag var med och arrangerade haha, men vi hade sjukt kul. Efter salsa kvällen mötte jag och Chiedza upp Justine för lite sen middag på GBK - ett riktigt bra hamburgarställe. Däckade hårt när jag kom hem, haha som ni ser var det fullt upp, hann inte ens komma hem emellan. 
 
Idag har jag dock bara stannat hemma, fick cancel alla planer, hade tänkt att ha en hemmafest hos mig och sedan dra vidare, but ain't nobody got time for that! Istället blev det att städa hela lägenheten som var superskitig och sedan 3 timmar Rosetta Stone (språklärningsprogram) för spanskan som ska vara klar. Tydligen ska det ta runt 13 timmar att göra klart *shootme*, sedan har jag 3 prov och en presentation som jag också ska plugga till. Så ni förstår varför jag kommer att vara inlåst resten av helgen. 
 
Hoppas ni har en roligare helg än min i alla fall!

 
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback