Igår var jag som sagt i Westfield hela dagen. De sjukt hur vi tjejer orkar spendera så mycket tid och gå runt i affärer. Haha work out for sure. Spenderade typ 6 timmar där haha. Blev inte något märkvärdigt köp för mig, men roomie fick med sig hem ett par saker. Bästa av allt var ju då att vi träffade Bluey Robinson! En av sakerna jag älskar i London! You never know who you'll meet. Mellan butiksrundorna, satt vi och åt och vilade vi fötterna. Jag och roomie har ju bestämt att vi ska bli bättre på att uttnyttja våra helger och göra lite mer roliga saker. Speciellt när det börjar bli så fint väder här. 
 
Beautiful roomie <3
Enda lyckade bilden på oss efter x antal försök
 
Oreo och coconut glass!
 
 

Kommentarer
roomie
http://saarah.for.me

ASSÅ DU MÅSTE FLIPPPA MED MIG! DEN BILDEN ÄR EXTREMT FUL PÅÅ OSS!! Ser ut som en jävla fet elefant i huvudet! TA BORT MÄNNISKA!

Svar: hahah meeeh nej!
Reema Johnson


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback