Hej bloggen!
 
Det har varit ett par tuffa veckor för mig, därav min frånvaro på bloggen. Nu börjar bitar falla på plats. Har flyttat in i min lägenhet (F-I-N-A-L-L-Y), har som tidigare nämnt att jag sovit hos flera vänner tils jag fick eget. Hade endast min resväska och visste knappt vart jag skulle ta vägen, som tur är löste det sig med en räddare i nöden till vän. Hade dock inget internet förutom i skolan och i och med allt som hände runt om kring kände jag inte för att blogga. Kämpar samtidigt på med skolan, men nu ligger jag lite efter igen. Förhoppningsvis klarar jag mig nästa vecka ut då vi har mid-term break. Vad tiden går snabbt! Halva terminen snart avklarad.
 
Har i vimlet av bekymmer haft den värsta svackan och fick veta att min stackars mormor gått bort. Så i helgen åkte jag tillbaka till Sverige för att säga hej då en sista gång och begrava henne. Kan fortfarande inte förstå att det har hänt och det är så svårt att tänka att hon inte är här längre. Vila i frid. 
 
Tre generationer, jag, mamma och mormor
Fina mormor i yngre dar
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback