Hej bloggen!
 
Jag lever! Sååå life update so far, halva skolterminen har redan gått, tiden går så sjukt fort. Behöver verkligen satsa på andra halvan för det går inte så bra som jag velat. Nu blir det strikt, hittills går 3 av 6 klasser bra, vilket behövs ändras på snarast. Dags att ha koll på läget. Längtar fan bara tills detta är över. Om dagarna hinner jag knappt någonting och på helgen försöker jag vara levande, när ska man hinna fokusera på plugget?! Well, well. Idag blir det i alla fall drinkar i Shoreditch, skulle egentligen på Regent's halloween fest men ähh skippar det. Försöker komma igång med bloggen nu för har så mycket inspiration, så håller tummarna att det blir mer uppdatering från och med nu!
 
Fotade dessa lite fort med roomie innan kameran dog. (Mitt smink ser lite skumt ut pga ljuset)

 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback