Hej bloggen!
 
Efter 4 månader i Sverige är jag nu tillbaka i London. Detta är redan min andra vecka i skolan och tredje veckan i London. Första veckan var jag levande död, slaggade på en soffa hos folk jag knappt känner. Har sedan stannat hos en av mina bättre vänner här i London som var villig och dela sin lilla studio med mig (Studio för er som inte vet är ett mini rum med allt i ett, så säng, kök och ett skrivbord och så ett litet badrum). Noll rörelseyta what so ever och två tjejer där haha. Lägenhetssökandet går inte alls bra. Vi hittar absolut ingenting som passar oss, antingen för dyrt eller för skitig standard (LÄS: Riktigt skitigt). Vi har absolut ingenting just nu vilket är riktigt jobbigt för jag vill verkligen komma igång med mitt plugg och andra rutiner. Ber till Gud att något dyker upp magiskt. Vi hade världens tur med vår lägenhet förra gången och jag saknar den som fan. Well well, får se hur detta går.
 
 
 
 

Kommentarer
Susanna Maria J
http://oslofru.com/

Vad kul att bo i London och vilken snygg outfit! ;)


Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback