Jag hann samla på mig en del skor under senaste veckorna. Nike Huarache har jag varit ute efter ett bra tag, spanat in alla möjliga colorways som har släppts ut och följt uppkommande. Sedan såg jag dessa helgråa i London och tänkte, dem ska jag ha! De ser väldigt unika ut och kul med andra färger på sneakers än vit eller svart. Huarache har ju rätt generösa colorways ändå, men fastnade för dessa. Såklart var dem slutsålda i hela London, men när jag kom hem till Sverige hittade jag dem på Nikes hemsida och då var jag bara tvungen att beställa hem dem. Kort därefter hade dem efterlängtade Jordan hare 7s release. Gick samma dag, för been there done that och varit optimistisk nog att tro att såna limited editions ska finnas kvar dagen efter. Sist men inte minst föll jag för Reeboks furylite, som jag faktiskt också såg i London. Så när jag ändå var i sneaker yran så fick dessa också bli mina!
 
 
 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback