Tröja- H&M, Jeans - H&M, Örhängen - H&M, Skor - Egoshoes, Väska - Mango
 
Hösten är på redan på ingång, sjukt vad fort tiden och sommaren flugit förbi. Denna kofta kommer att bli en stor favorit hos mig i höst. Det är faktiskt första gången jag provar på jeans i denna modellen and I'm liking it! Roligt att leka med denim. Älskar även mina statement örhängen, ena sidan står GIRL och andra sidan GANG. Jag vill uppmärksamma alla unga tjejer att alltid stå för sig själv, vända osäkerheter till styrka och vad som än händer alltid hålla huvudet högt! Allt för många unga tjejer blir så influerade av sociala medier och jakten på det perfekta livet och utseendet, trust me I've been there. Man lär sig med tiden att alla har sina egna battles, sina egna förutsättningar och att allt inte alltid är som det ser ut att vara. Puss.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:


Trackback